Bobodoran Sunda : Diraba lembek, dimasukin keras.

17 October 2014 93,929 views No Comment
Advertisement

Pada posting kali ini saya akan memberikan humor bahasa sunda dengan genre komedi lucu tak lucu, maksudnya yakni komedi yang bisa di bilang lucu oleh orang-orang , dan bisa juga di bilang tak lucu oleh orang-orang itu sendiri, pasti bingung kan , maklum masih pemula buat berkomedi. langsung saja baca komedinya di bawah ini.

Kang Ujang :” ambu eta nuju naon ?”

Kang ujang:” mamih lagi apa ?”

Mamih :” Eh si bapa, ieu pa nuju ngahaneutkeun roti anu weungi teu seep”

mamih:” eh ada papah, ini pah lagi menghangatkan roti yang semalem gak habis”

kang Ujang:” Oh kitu, ari si tomi kamana ambu ?”

kang ujang:”oh gitu, tomi kemana mih ?”

Mamih:” Duka atuh pa,tadi mah aya didieu cakeut ambu, ngan kitu ngereles leungit pa. Aya naon kitu pa naroskeun tomi ?”

mamih:” gatau pah, tadi sih ada disini deket mamih barusan ngilang pah, emang ada apa gitu nanyain tomi ?”

kang Ujang:” teu nanaon ambu hoyong weh hihi”

kang ujang:” gak ada apa-apa mih , mau nanyain aja kok hihi”

mamih:” eh si bapa , sugan teh aya naon we.”

mamih:” eh papih ada aja, kirain ada apa”

kang Ujang:” sok ayeuna mah ambu , urang maen tatarucingan sabari ngantosan eta roti asak”

kang ujang:” nah sekarang mih, kita main tebak-tebakan sambil nunggu itu roti matang”

mamih:” sok atuh ah, emang naon yeuh ulah anu hesenya tatarucingannana.”

mamih:”oke  ayo, emang apa tebak-tebakannya , jangan susah ya pih”

kang ujang:”enya kalem we atuh ah acan-acan oge, kieunya sok tebak yeuh.”

kang ujang:”iya santai aja mih, belum juga main udah bilang susah. nih coba tebak”

mamih:”enya atuh sok buruan pa naon ?”

mamih:” iya ayo buruan pih apa ?”

Kang ujang:” lamun di cabak hipu, lamun di colok panas , sok tebak tah naon jawabanna ?”

kang ujang:”kalo di raba lembek, kalo di masukin hangat”

mamih:” eh si bapa mah jorang pa, pamali ah”

mamih:”eh papih , jorok pih dosa ah”

Kang ujang:” Eh lain ambu, ieu mah teu jorang ulah waka kadinya atuh ”

kang ujang:”eh buka itu mih, ini gak jorok jangan dulu mikir kesana”

mamih:” da lamun anu di cabak hipudi colok panas mah eta mah urusan 18 taunka luhur eh”

mamih:” kalo yang gitu di raba lembek di masukin hangat mah urusan 18 tahun ke atas pih”

kang ujang:” ah salah ambu, jawaban nana roti dina aseupan, hahah”

kang ujang:”ah mamih salah, jawabannya roti dalam oven haha”

mamih:” maenya ah emang kumaha sok”

mamih:” masa ah emang gimana gitu “

kang ujang:” ari roti di cabak hipu, amun rotina di tunda dina aseupan cobaan colok ku ambu panas kan”

kang ujang:” kalo roti di raba lembek kan, nah rotinya kalo di simpah dalam oven hangat kan, coba mamih rasain aja sendiri”

mamih:” wah enya ogenya hahaha , sugan teh anu pamali pa”

mamih:” wah iya juga ya hahaha, kirain mamih yang dosan”

kang ujang:” sanes lah ambu mah jauh teuing ah mikirna”

kang ujang:” ya bukanlah, makanya jangan kejauhan mikirnya”

 

nah itu semoga terhibur dengan percakapan humr sunda tadi sekian dan terima kasih

Related posts:

  1. Bobodoran Sunda : Bioskop buka jam berapa?
  2. Akibat Langkanya Gas LPG
  3. Bobodoran sunda : Gorengan basi
  4. Akibat Kurikulum 2013
Bobodoran Sunda : Diraba lembek, dimasukin keras. | risa | 4.5

Tinggalkan Pesan!

Silahkan tinggalkan komentar atau pesan anda...